TRIMITE UN PRODUS LA REPARAT

În fiecare zi, lucrăm în atelier pentru a dezvolta tehnici care să asigure durabilitatea produselor noastre. Pentru că prețuim fiecare produs la fel de mult ca tine, îți oferim posibilitatea de a beneficia de un serviciu de reparații.

CUM PROCEDEZI?

Iutta
1. completezi cererea retur

Completează o cerere de retur cu mentionarea detaliilor reparatiei.

Iutta
2. pregătești coletul

Dacă cererea ta este acceptată, împachetează adecvat produsul.

Iutta
3. Predai coletul curierului

Așteaptă curierul și predă acestuia coletul.

CE TREBUIE SĂ ȘTII?

  • Pentru a beneficia de reparație gratuita, produsul trebuie să fie achiziționat în ultimele 24 luni și să aibă erori de producție și nu de uzură.
  • Cererile se soluționează în termen de 14 zile de la recepționarea produsului, insă, uneori, durata reparației poate ajunge și la 30 de zile.
  • Costurile de transport sunt suportate de către clienți.
  • Pielea este un material care poartă amprenta timpului, iar pe parcurs se poate observa apariția unor imperfecțiuni ca urmare a utilizării. De asemeni, tot datorită uzurii, produsul poate suferi diferite modificări. Acestea nu sunt considerate defecte si nu fac obiectul centrului nostru de reparații. Așadar, ne rezervăm dreptul de a refuza cererile care nu îndeplinesc condițiile menționate.
Iutta