Nu aveti niciun produs in cosul de cumparaturi
Pentru o experiență plăcută, iutta.ro folosește cookies. Dacă vrei să continui să navighezi pe site, confirmă că înțelegi cum funcționează acestea și că ești de a acord cu politica de protecția datelor.
- Acasă /
- Intrebari frecvente
Care sunt modalitățile de a comanda un produs Iutta?
Produsele pot fi comandate online pe site-ul nostru sau de la showroom-ul Iutta de pe strada Nicolae Filipescu, nr 57, București, desigur cu o programare în prealabil pentru a ne asigura că produsele dorite sunt disponibile.
Care sunt modalitățile de plată pe care le acceptați?
Modalitatea de plată acceptată este plata ramburs la curier sau online cu cardul. Plata online este securizată, iar la finalul comenzii veți fi redirecționat către prestatorul de plăți EuPlătesc.ro. Sistemul proprietar de tranzacţionare dezvoltat de EuroPayment Services utilizează soluţii anifraudă avansată împreună cu sistemul „Verified by Visa” de la VISA şi „MasterCard SecureCode” de la MasterCard. Astfel, EuPlătesc.ro vă oferă o soluţie de tranzactionare rapidă, solidă şi sigură prin certificate de securitate SSL (Secure Socket Layer).
Cum mă asigur că a fost plasată cu succes comanda mea?
Odată ce comanda a fost înregistrată, veți primi un email de confirmare. Acesta va conține numărul comenzii și detalii despre produsele achiziționate.
Cum știu în ce stadiu se află comanda mea?
Vă puteți loga în contul Iutta pentru a urmări statusul comenzii sau suna la 0721874886.
Cum știu dacă ați primit produsele returnate?
Vă vom trimite un email pentru a vă confirma faptul că am intrat în posesia produselor returnate. Dacă în timp de 3 zile lucrătoare nu primiți o confirmare din partea noastră, vă rugăm să ne contactați telefonic la numarul 0721 874 886.
Cum returnez un produs?
Se completează o cerere de retur pe www.iutta.ro/retur, la care veți primi răspuns în maxim 3 zile lucrătoare. Dacă cererea este acceptată, vom face o cerere de colectare către firma de curierat pentru a ajunge la dumneavoatră să preia coletul care urmează să ajungă în posesia noastră.
Dacă un produs nu se mai află pe stoc îl mai pot comanda?
Dacă un produs pe care vă doriți să îl achiziționați nu mai este pe stoc, vă rugăm să contactați departamentul Relații cu clienții, la numărul +4 0721 874 886. De asemenea, ne puteți contacta pe adresa customercare@iutta.ro, unde vă vom răspunde în cel mai scurt timp posibil.
Care este programul showroom-ului?
Programul showroom-ului este între orele 10-19 de luni până vineri, însă avem rugămintea să ne contactați telefonic în prealabil pentru a stabili o programare.
Care este perioada de livrare a produselor comandate?
Durata maximă de livrare este de 10 zile lucrătoare însă acest termen este influențat de prezența produselor pe stoc. Dacă produsul comandat de dumneavoatră există în stoc, atunci el poate ajunge la dumneavoastră în maxim 2 zile lucrătoare.

DIN SHOWROOM
Thomas Masaryk nr. 1, București, cu o programare în prealabil

CUTIE CADOU
În cutie personalizată și mesaj cu povestea brandului

CU CARDUL
Plătește în siguranță
online cu cardul

100% ROMÂNEȘTI
Manufacturate în atelierul nostru de către meșteri artizani

GARANȚIE
Serviciu de reparații gratuit timp de 24 luni
Copyright IUTTA 2023 Politică de protecția datelorPolitică de Cookie-uri

28 Ianuarie - 31 Ianuarie
Evenimentul este disponibil doar membrilor
Intră AICI pentru detaliile de acces.